כיצד בוחרים פונטים לאתר אינטרנט

לפונטים, או בשמם האחר: גופנים, יש תפקיד חשוב בתחום העיצוב הגרפי. הפונטים מאפשרים לכל אדם שמשתמש בהם, ליצור האנשה חזותית שמגיעה יחד עם המלל עצמו. כל סוג של פונט מסמל משהו אחר. ניתן למצוא כיום פונטים אשר שימוש בהם מרמז על טקסט רציני ורשמי וכן, ניתן למצוא פונטים אשר השימוש בהם מסמל כי מדובר בטקסט קליל ויצירתי. כמו כן, ניתן למצוא פונטים אשר שימוש בהם מעיד על תוכן הומוריסטי. על אף שלא מעט אנשים משתמשים באופן גורף בגופן אריאל או באחד מהגופנים המוכרים, הרי שכיום ידוע לכל הפונטים הבסיסיים והמשומשים ביותר הינם פונטים משעממים ובנאליים. כיום ניתן למצוא פונטים חינמיים מעוצבים שניתן להשתמש בהם בדפי אינטרנט.                                                                                                                                                                                           

פונטים לאתר אינטרנט - פעם אחת ואתם מסודרים

מדוע כדאי לבחור בפונטים מיוחדים לאתרי אינטרנט

אתר אינטרנט חייב להיות מקורי וייחודי הן מבחינת התכנים אשר הוא מכיל והן מבחינה ויזואלית, על מנת לגרום לגולש לבחור דווקא בו ולהישאר בו כמה שיותר זמן. לכן, כל מה שקשור לאתר האינטרנט בפן הויזואלי- עיצובי, חייב להיבחר בקפידה. כאשר בוחרים בפונטים מקוריים, יצירתיים ובשלל סגנונות עבור שימוש באתרי אינטרנט, על פני הפונטים הבסיסיים מסוג: אריאל, טיימס ניו רומן ועוד, ניתן לרענן את מראה האתר, להתאים את הפונטים לסוג הטקסטים שבאתר ולסייע לכל אתר להיות אתר שכיף ונעים לגלוש בו לאורך פרק זמן משמעותי.

כיצד בוחרים פונטים לאתר אינטרנט

לא מעט אנשים בטוחים שכאשר מדובר על בחירת פונטים, מדובר על הדבר הפשוט ביותר בתהליך בניית אתר. לכאורה, אנשים בטוחים שהמשמעות והחשיבות אשר מעניקים לפונטים כיום, חוצה גבולות. אולם, כאשר מבינים שלבחירת פונטים לאתרי אינטרנט יש חשיבות ומשמעות, ניתן לבצע עבודת התאמה של פונטים לאתר ולהיווכח שלדבר יש ערך והשפעה מהותיים מאוד על מה שהאתר משדר, על הנראות הכללית שלו ועוד. כשניגשים לבחור פונטים לאתר, יש צורך לבחור בפונטים התואמים לסגנון, לשפה ולאופי של המותג העומד במרכז האתר. בחירה נכונה של גופן יכולה להבליט את הייחודיות שבמותג ומנגד, בחירה לא נכונה של פונטים לייצוג מותג באתר אינטרנט, יכולה להרוס את התדמית של המותג.

עם מי כדאי להתייעץ בקשר לבחירת פונטים לאתר אינטרנט

לאחר שהבנתם את החשיבות של בחירת פונטים לאתר אינטרנט, אתם בוודאי מבינים שעל מנת להתאים פונטים לאתר שלכם, חשוב מאוד שתתייעצו עם אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום הוויזואלי הגרפי. מעצב גרפי אשר תבחרו לצורך עיצוב האתר שלכם, הוא איש המקצוע הנכון להתייעצות אודות הפונטים שכדאי להשתמש בהם באתר האינטרנט שלכם. חשוב שתדעו שלא כל דפדפן תומך בכל סוגי הגופנים ובדרך הטמעתם ולכן, יש להתוודע אל ההנחיות המצורפת אל הגופן בנוגע להצגתו והטמעתו בטרם משתמשים בו.

קידום אפליקציות

הודעות דחיפה לקידום אפליקציות

פונטים בעברית לאפליקציה הודעות דחיפה לקידום אפליקציות אם פיתחתם אפליקציה, חשוב שתדעו שיש דרכים שונות ושימושיות לצורך קידום האפליקציה שלכם. אחת מהדרכים הללו קרויה: הודעות דחיפה.

קראו עוד »

פונטים בעברית לאפליקציה

פונטים בעברית לאפליקציה פונטים מהווים את אחד הדברים החשובים בעיצוב מוצרים אשר כוללים בהם כתובים. לא משנה אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים, הרי שעל

קראו עוד »

פונטים בעברית שכדאי להכיר

פונטים בעברית שכדאי להכיר כל אדם שגולש באתרי אינטרנט שונים, נחשף לפונטים מסוגים שונים. הפונט הפופולארי מאוד שנתקלים בו הוא לרוב פונט מסוג אריאל. מדובר

קראו עוד »

גלו פונטים חדשים בעברית לפני כולם

תגיות

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד