פונטים בעברית לאפליקציה

פונטים מהווים את אחד הדברים החשובים בעיצוב מוצרים אשר כוללים בהם כתובים. לא משנה אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים, הרי שעל מנת שהפונטים הנבחרים ישמשו אתכם בצורה הטובה ביותר, יש לבחור בפונטים איכותיים ואסתטיים מבין המגוון המוצע בתחום זה. כאשר מדובר על פונטים לאפליקציות, חשוב מאוד לבחור בפונטים איכותיים וקריאים, על מנת שהאפליקציה תענה על מטרותיה באופן האידאלי.

בין אם מדובר בפיתוח אפליקציות לאייפון או אנדרויד, העיצוב והפונטים משחקים תפקיד מרכזי עליו נרחיב במאמר זה.

פונטים בעברית לאפליקציה הבאה שלכם!

פונטים בעברית

כאשר מחפשים פונטים בעברית, מגלים שמבחר הפונטים איננו רחב מדי לעומת הפונטים בשפה האנגלית. מרבית הפונטים המוצעים בעברית הם בעלי מראה מיושן, בלתי אסתטי ולעיתים בלתי קריא. אפליקציות הן דבר מתקדם מאוד ולכן, חשוב שהן יכילו פונטים בעל מראה חדשני ומתקדם. פונטים במראה מיושן באפליקציה, עלולים לפגוע בחוויית החדשנות שאמור לחוש האדם שמשתמש באפליקציה. המקור היעיל ומהימן ביותר עבור מציאת אפליקציות מגוונות כיום הוא גוגל. גוגל מציע מאגר חינמי של פונטים בעברית והשימוש במאגר של גוגל, עשוי להעלות לכם את הדירוג בכל הנוגע למוצרים שלהם במנועי החיפוש של גוגל.

יצירת פונטים חדשים לאפליקציות- במה מדובר

עוד אפשרויות לשימוש בפונטים מיוחדים ומגוונים בעברית באפליקציות הן פשוט ליצור פונט חדש לגמרי או לרכוש פונט אשר מוגן בזכויות יוצרים. כאשר רוכשים פונט אשר מוגן בזכויות יוצרים, לצורך שימוש בו באפליקציה שלכם, חשוב מאוד לוודא כי הפונט אכן נוצר על ידי האדם שמוכר לכם אותו וכן, עליכם להבהיר מראש מול האדם מהן הזכויות אשר אתם מקבלים בגין רכישה של הפונט. כאשר מדובר בפונטים עבור אפליקציות, חשוב מאוד לקחת את הזמן ולבחור את הפונטים אשר יתאימו ביותר לצרכים שלכם. בהחלט לא כדאי להתפשר על פונט שלא מתאים לאפליקציה שלכם, רק בשל העובדה שהוא חינמי או בשל העובדה שאתם לא מוצאים שום פונט אחר במאגרי הפונטים הקיימים, שתואם לאפליקציה שלכם. תמיד יש פתרונות ולא כדאי לפעול בפזיזות.

לסיכום: ניתן לומר שעל מנת שהאפליקציה שלכם תהווה מוצר איכותי בשוק הישראלי, עליכם ליצור אותה בתהליך מדוקדק הכולל בו חשיבה אודות כל פרט ופרט הרלוונטיים באפליקציה. לא משנה אם החלטתם ללכת על פונט ממאגר הפונטים של גוגל, פונט בייצור עצמי, פונט שרכשתם או כל סוג אחר של פונט, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג שהפונט ישתלב בצורה הטובה ביותר באפליקציה שלכם ויעביר ללקוחות שלכם את התחושה והאווירה שאתם מעוניינים להשרות עליהם, בעת שימוש באפליקציה שלכם. בנוסף, מומלץ להתייעץ עם חברת פיתוח אפליקציות בבחירת הפונט.

קידום אפליקציות

הודעות דחיפה לקידום אפליקציות

פונטים בעברית לאפליקציה הודעות דחיפה לקידום אפליקציות אם פיתחתם אפליקציה, חשוב שתדעו שיש דרכים שונות ושימושיות לצורך קידום האפליקציה שלכם. אחת מהדרכים הללו קרויה: הודעות דחיפה.

קראו עוד »

פונטים בעברית לאפליקציה

פונטים בעברית לאפליקציה פונטים מהווים את אחד הדברים החשובים בעיצוב מוצרים אשר כוללים בהם כתובים. לא משנה אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים, הרי שעל

קראו עוד »

פונטים בעברית שכדאי להכיר

פונטים בעברית שכדאי להכיר כל אדם שגולש באתרי אינטרנט שונים, נחשף לפונטים מסוגים שונים. הפונט הפופולארי מאוד שנתקלים בו הוא לרוב פונט מסוג אריאל. מדובר

קראו עוד »

גלו פונטים חדשים בעברית לפני כולם

תגיות

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד