איך בוחרים פונטים לאתר עסקי

כל אדם שיש לו אתר עסקי יודע שהתוכן הוא הדבר החשוב ביותר באתר, הן עבור הקידום במנועי החיפוש והן עבור הנעה של הגולשים באתר לפעולה. לכן, לא מעט מבעלי האתרים משקיעים רבות בכתיבת התוכן עבור האתר שלהם, אך אינם יודעים שאם התוכן שלהם לא יהיה מספיק מושך וקריא מבחינה ויזואלית, הרי שלא משנה כמה ערך הוא מוסיף לגולש וכמה הוא איכותי, הגולשים שיגיעו לאתר פשוט ידלגו עליו. כתיבה נכונה בהתאם לכללי הטיפוגרפיה, הכוללת בה את בחירת הפונטים לאתר, היא חשובה לא פחות מכתיבת תוכן איכותי לאתר.

מדוע חשוב לבחור נכון פונטים לאתר עסקי

המטרה של אתר עסקי הוא לסייע לכל עסק להיות מוכר יותר, נבחר על ידי קהל לקוחות גדול יותר וכמובן: ריווחי יותר. האתר מביא לתודעתם של הגולשים את היתרונות של העסק על פני מתחריו על ידי תוכן ייחודי, עיצוב אשר מושך את העין ועוד. הטיפוגרפיה של האתר הנוגעת למראה הוויזואלי של הטקסט הכתוב, היא חלק חשוב מהעיצוב הגרפי של האתר. בחירת פונטים נכונים לאתר עסקי, ימשכו את העין של הגולשים אשר מגיעים לאתר ויגרמו להם להישאר באתר ולהתוודע לכל מה שיש בו. כמו כן, בחירת פונטים בצורה נכונה משפרת את חווית המשתמש ומעבירה את המסרים אשר העסק מעוניין להעביר ללקוחותיו, בצורה הטובה ביותר.

טיפוגרפיה ובחירת פונטים לאתר עסקי

סוג הפונט אשר תבחרו עבור האתר שלכם, הגודל שלו והעובי שלו, הם בעלי השפעה מהותית מאוד, על האופן שבו יראו ויקראו עמודי האתר שלכם. לכן, כאשר בוחרים פונטים לאתר עסקי, יש לבחור ראשית כל בפונטים פשוטים, נקיים וקלים לקריאה, אשר יעניקו לגולש חווית משתמש נעימה וטובה באתר שלכם ויגרמו לו לקרוא את הטקסטים שבו. שנית, לא כדאי להשתמש ביותר מדי סוגי פונטים, אלא מקסימום בשני סוגים. פונטים רבים מדי יגרמו לחוסר ריכוז של הקורא ויפגעו ברצף הקריאה שלו. כמו כן, יש צורך לבחור עבור טקסט רציף באתר פונטים בגודל 10 או 11 לטקסט עצמו ולכותרות של הטקסט, פונטים בגודל 12-14. פונטים גדולים מדי לטקסט רציף יגרמו לקורא להרגיש שמדובר בטקסט חובבני.

ריווח, יישור והיררכיה של הטקסט

חשוב מאוד שלא יהיו גושי טקסט צפופים ועמוסים באתר שלכם או רווחים גדולים מדי בין השורות. הריווח המקובל באתר אינטרנט הוא של 1.0 נקודות בין השורות וריווח כפול בין פסקאות. כמו כן, לא כדאי למרכז את הטקסט באתר על אף שלכאורה מדובר באשליה של מראה ויזואלי סימטרי ונקי יותר. יישור הטקסט לימין יסייע לו להיות נוח יותר לקריאה לגולש. מכיוון שגולשים שנפגשים עם טקסט לרוב יסרקו את אותו על מנת להבין אם הוא מכיל את מה שהם מחפשים ואם כדאי בכלל לקרוא אותו, כדאי מאוד ליצור לכל טקסט כותרות ברורות אשר מופרדות מהטקסט הרציף על ידי גודל וצבע שונים ועל ידי יצירת רווח. כותרות מעין אלה יסייעו לגולש להבין במה מדובר בטקסט ולא לוותר עליו מראש רק בשל הספק שאולי הם יבזבזו זמן על קריאת טקסט שלא רלוונטי להם.

קידום אפליקציות

הודעות דחיפה לקידום אפליקציות

פונטים בעברית לאפליקציה הודעות דחיפה לקידום אפליקציות אם פיתחתם אפליקציה, חשוב שתדעו שיש דרכים שונות ושימושיות לצורך קידום האפליקציה שלכם. אחת מהדרכים הללו קרויה: הודעות דחיפה.

קראו עוד »

פונטים בעברית לאפליקציה

פונטים בעברית לאפליקציה פונטים מהווים את אחד הדברים החשובים בעיצוב מוצרים אשר כוללים בהם כתובים. לא משנה אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים, הרי שעל

קראו עוד »

פונטים בעברית שכדאי להכיר

פונטים בעברית שכדאי להכיר כל אדם שגולש באתרי אינטרנט שונים, נחשף לפונטים מסוגים שונים. הפונט הפופולארי מאוד שנתקלים בו הוא לרוב פונט מסוג אריאל. מדובר

קראו עוד »

גלו פונטים חדשים בעברית לפני כולם

תגיות

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד