פונטים בעברית שכדאי להכיר

כל אדם שגולש באתרי אינטרנט שונים, נחשף לפונטים מסוגים שונים. הפונט הפופולארי מאוד שנתקלים בו הוא לרוב פונט מסוג אריאל. מדובר על פונט שלא מעט אתרים ישראלים משתמשים בו. אם אתם תוהים מדוע מרבית האתרים בוחרים כיום דווקא בפונט אריאל, הרי שהתשובה לכך היא מאוד פשוטה: מדובר על פונט שניתן לקרוא אותו בקלות  רבה מחד ומאידך, העיצוב שלו נקי ויפה לעין. לכן, השימוש בפונט זה הוא דומיננטי מאוד.

פונטים בעברית שאתם חייבים להכיר!

שימוש בפונטים לדפוס

כאשר מדובר על פונטים הרלוונטיים לדפוס, ניתן לראות שפונט דוד נחשב לאחד הפונטים שבהם משתמשים לא מעט מכיוון שמדובר בפונט בעל תגים, דבר אשר הופך אותו לקריא יותר כאשר הוא מודפס על נייר. חשוב מאוד להבין שלכל פונט יש את המיקום שבו הוא קריא וברור יותר ולכן, תהליך בחירת פונטים איננו דבר קל. אין לבחור באקראי את הפונט, אלא, יש צורך לבחון מראש מהו המיקום שבו הפונט צריך להופיע ואיזה פונט יופיע בצורה הטובה ביותר במיקום זה. פונטים המתאימים להצגה על צג דיגיטלי, לא בהכרח יהיו תואמים לפונטים הרלוונטיים להדפסה על נייר.

פונטים במדיה

ניתן לראות כיום לא מעט אתרי אינטרנט, אשר הפונטים בהם משתנים בהתאם לסוג המכשיר בהם גולשים באתר. כך לדוגמא: באתר שניתן לגלוש בו גם במחשב וגם באינטרנט, ניתן לראות כי כאשר גולשים באתר המחשב, הוא בעל פונטים שונים מאלו המוצגים בגלישה באתר דרך הנייד. הסיבה לכך היא שישנם פונטים שקל לקרוא במסך אחד, אך לא במסך אחר, ולהפך. על אף שכאמור מרבית האתרים הישראלים כיום משתמשים בפונט אריאל, הרי שכיום ניתן למצוא לא מעט מפתחי אפליקציות אשר בוחרים דווקא בפונט אלף, שידוע כפונט חדש יותר. פונט אלף בדומה מאוד לפונט אריאל, הוא בעל עיצוב מרשים לעין ונוחות קריאה. בד בבד, פונט זה הוא בעל עיצוב ייחודי, מרשים וחדשני. אתרי אינטרנט ואפליקציות המתיימרות להיות מגוונות ומיוחדות יותר, נוטות לבחור בפונט זה על פני הפונטים המוכרים והבסיסיים יותר.

האם כדאי לקנות פונט בתשלום

על אף שישנם לא מעט פונטים שהשימוש בהם כרוך בעלות כספית, אם אינכם רוצים להשקיע מבחינה כלכלית בפונטים שתבחרו עבור האתר שלכם, האפליקציה שלכם, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ועוד, חשוב שתדעו שניתן למצוא כיום פונטים חינמיים בעברית שבאמצעותם ניתן לעצב כל דבר ברשת. כמובן שאין לבחור בכל פונט באשר הוא רק בשל העובדה שהוא מוצע בחינם. מבין הפונטים החינמיים יש לבור את הפונטים הרלוונטיים לכם בצורה נכונה ותואמת למטרותיכם וצרכיכם.

קידום אפליקציות

הודעות דחיפה לקידום אפליקציות

פונטים בעברית לאפליקציה הודעות דחיפה לקידום אפליקציות אם פיתחתם אפליקציה, חשוב שתדעו שיש דרכים שונות ושימושיות לצורך קידום האפליקציה שלכם. אחת מהדרכים הללו קרויה: הודעות דחיפה.

קראו עוד »

פונטים בעברית לאפליקציה

פונטים בעברית לאפליקציה פונטים מהווים את אחד הדברים החשובים בעיצוב מוצרים אשר כוללים בהם כתובים. לא משנה אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים, הרי שעל

קראו עוד »

פונטים בעברית שכדאי להכיר

פונטים בעברית שכדאי להכיר כל אדם שגולש באתרי אינטרנט שונים, נחשף לפונטים מסוגים שונים. הפונט הפופולארי מאוד שנתקלים בו הוא לרוב פונט מסוג אריאל. מדובר

קראו עוד »

גלו פונטים חדשים בעברית לפני כולם

תגיות

יצירת קשר

גלילה לראש העמוד